lundi 5 mars 2007

First steps...

Cool, I now have my own blog.... Is it the latest trend? A nice-to-have? I am not sure... What I do know is that after years of carelessness I have decided to get back onto the right track! My goals are:

Get back in shape and improve my fitness levels

Quit smoking

Take up further studies to improve my professional skills

Do I have a chance to complete that successfully? We will see….

2 Comments:

Anonyme said...

Erste Schritte

Ach, yo habig miene eigene Blok.. Ist das den lätzte Trend, Oder? Glüb ich nicht...
In der Tat nach Jahren Sichgehenlassen habe ich zu beschließen, das Tier in Form zu verschieben (und nicht, die physisch), um die ganzen Chancen von mein bewertet zu stellen, um in verschiedene Aktivitäten fortzuschreiten, daß ich praktiziere. Meine Hauptzielsetzungen für dieses Jahr sind folgende: Meine physische Bedingung wiedermachen Aufhören zu rauchen Eine ergänz Bildung beginnen Werde ich dahin ankommen? die Zukunft wird es sagen .....

Yannou said...

Dear schwiitzertütche Freunde, thanks a lot for your translation probably made with Babelfish or Google Translate...